PL EN
Wydawnictwo
AWSGE
Akademia Nauk Stosowanych
WSGE
im. Alcide De Gasperi
BOOK CHAPTER (91-101)
Intersubjective Dialogue as a Tool in the Work of the Contemporary Educator
 
 
More details
Hide details
1
Akademia Nauk Stosowanych WSGE im. A. De Gasperi w Józefowie
 
 
 
REFERENCES (18)
1.
Bocheński, J. M. (1992). Współczesne metody myślenia. W drodze, s. 8-15.
 
2.
Boguszewski, R. (2022). Aspiracje, dążenia i plany życiowe młodzieży. W M. Grabowska, M. Gwiazda (Red.), Młodzież 2021. Centrum Badania Opinii Społecznej, s. 66.
 
3.
Gagatek, K., Karaś, U., & Kelsz, J. (2025). Stan Młodych 2025. Fundacja Ważne Sprawy. https://waznesprawy.org/wp-con... (Dostęp: 27.07.2025), s. 30-73.
 
4.
Głowacki, M. (2025). Kobiety w świecie wzorów i modeli życia. Komunikat z badań jakościowych, CBOS, 2/2025. Fundacja Centrum Badania Opinii Społecznej. https://www.cbos.pl/PL/publika... (Dostęp: 27.07.2025), s. 2-5.
 
5.
Klus-Stańska, D. (2019). Wiedza osobista uczniów jako punkt zwrotny w teorii i praktyce dydaktycznej. Kwartalnik Pedagogiczny, 125, s. 14.
 
6.
Kwieciński, Z. (2012). Pedagogie POSTU – preteksty, konteksty, podteksty. Oficyna Wydawnicza Impuls, s. 59.
 
7.
Małecki, Ł. (2019). Fejk — Fabuła z zamiarem oszukania. Studia Rossica Posnaniensia, 44(2), s. 305-312.
 
8.
Mazurek-Łopacińska, K. (2011). Postmodernistyczna kultura konsumpcyjna w kształtowaniu popytu i stylów życia współczesnego konsumenta. Konsumpcja i Rozwój (1), s. 47-48.
 
9.
Nowak-Łojewska, A. (2011). Od szkolnego przekazu do konstruowania znaczeń. Wiedza społeczna młodszych uczniów z perspektywy nauczyciela. Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego, s. 184-269.
 
10.
Platon. (1960). Timaios (W. Witwicki, Tłum.). Wydawnictwo PWN. https://wolnelektury.pl/katalo... (Dostęp: 6.11.2025).
 
11.
Popiołek, I. (2015). Dobro — Prawda — Piękno w sztuce naszego czasu. Studia Paedagogica Ignatiana, 17, s. 124.
 
12.
Prensky, M. (2001). Digital natives — digital immigrants. On the Horizon, 9(5), s. 1-6.
 
13.
Przewłocka, J. (2025). Specyfika korzystania ze smartfonów przez dzieci i młodzież. W M. Bigaj, K. Ciesiołkiewicz, K. Mikulski, A. Miotk, J. Przewłocka, M. Rosa, A. Załęska (Red.), Internet dzieci. Raport z monitoringu obecności dzieci i młodzieży w internecie. Fundacja Instytut Cyfrowego Obywatelstwa; Państwowa Komisja ds. Przeciwdziałania Wykorzystaniu Seksualnemu Małoletnich poniżej lat 15, s. 63.
 
14.
Straś-Romanowska, M. (1999). Rozwój osobowy — próba konceptualizacji problemu w nawiązaniu do psychologii life-span. Forum Psychologiczne, 24(2), s. 118.
 
15.
Śliwerski, B. (2012). Pedagogika ogólna. Oficyna Wydawnicza Impuls, s. 17-19.
 
16.
Tatarkiewicz, W. (1985). Historia estetyki. Estetyka starożytna. Arkady, s. 134-136.
 
17.
UNICEF. (2024). Prawa dziecka w Polsce 2024. https://unicef.pl/co-robimy/ba... (Dostęp: 27.07.2025), s. 16.
 
18.
Załęska, A., Miotk, A. (2025). Korzystanie z internetu przez dzieci i młodzież w Polsce. W M. Bigaj, K. Ciesiołkiewicz, K. Mikulski, A. Miotk, J. Przewłocka, M. Rosa, A. Załęska (Red.), Internet dzieci. Raport z monitoringu obecności dzieci i młodzieży w internecie. Fundacja Instytut Cyfrowego Obywatelstwa; Państwowa Komisja ds. Przeciwdziałania Wykorzystaniu Seksualnemu Małoletnich poniżej lat 15, s. 30-34.
 
Journals System - logo
Scroll to top